Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВторник, 11.12.2018, 17:28

Красноградський навчально-виховний комплекс (заклад загальної середньої освіти I-III ступенів - заклад дошкільної освіти)№3

Інформація НВК
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 331
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Безпека життєдіяльності

Пам'ятка "Психологічна допомога постраждалим від терористичних загроз та інших надзвичайних ситуацій"

>>ПЕРЕГЛЯНУТИ<<

********

Пам'ятка "Зупинимо тероризм разом!"

>>ПЕРЕГЛЯНУТИ<<

********

З 23 по 27 квітня в Красноградському НВК №3 пройшов тиждень перевірки знань з безпеки життєдіяльності.

В рамках тижня було проведено ряд заходів, зокрема:

  • тренінг "Здоровим бути модно" для учнів 8-А класу (кл.керівник Коваленко О.В.),
  • виховне заняття на тему «Безпека на залізниці» для учнів 6-А класу за участі Ольги Сергіївни Мартинової – електромеханіка зв’язку з Вузлу зв’язку станції Красноград (ВП «Лозівська дистанція сигналізації та зв’язку», ПАТ «Укрзалізниця») (кл.керівник Синєгуб Я.С.),
  • практичне заняття «Дії учнів у надзвичайних ситуаціях» для учнів 5-Б та 6-Б класів (кл.керівники Слюсаренко Л.А. та Гречко Н.В.),

  • інтерактивний тренінг "Дії населення і правила поведінки при аваріях на хімічно-небезпечних об’єктах" для учнів 10 класу (кл.керівник Петрікін С.В.).

        

*****************************************************************************************
****************************************************

Пам'ятка для батьків і учнів

з питань ураження мінами і вибухонебезпечними предметами

До вибухонебезпечних предметів належать:

• вибухові речовини — хімічні з'єднання або суміші, здатні під впливом певних зовнішніх дій (нагрівання, удар, тертя, вибух іншого вибухового пристрою) до швидкого хімічного перетворення, що саморозповсюджується, з виділенням великої кількості енергії і утворенням газів.

• боєприпаси - вироби військової техніки одноразового вживання, призначені для враження живої сили супротивника. До боєприпасів належать:

- бойові частки ракет;

- авіаційні бомби;

- артилерійські боєприпаси (снаряди, міни);

- інженерні боєприпаси (протитанкові і протипіхотні міни);

- ручні гранати;

- стрілецькі боєприпаси (набої до пістолетів, карабінів, автоматів тощо);

• піротехнічні засоби:

- патрони (сигнальні, освітлювальні, імітаційні, спеціальні);

- вибухові пакети;

- петарди;

• ракети (освітлювальні, сигнальні);

- гранати;

- димові шашки.

• саморобні вибухові пристрої - пристрої, в яких застосований хоча б один елемент конструкції саморобного виготовлення:

- саморобні міни-пастки;

- міни-сюрпризи, що імітують предмети домашнього побуту, дитячі іграшки або речі, що привертають увагу.

Зазвичай, при знаходженні серійних мін, снарядів, гранат дорослі негайно викликають фахівців, які огороджують район і знешкоджують небезпечні знахідки. Інша справа – діти. Природна цікавість спонукає їх до небезпечний експериментів. Діти підкладають боєприпаси у багаття, випробують їх на міцність ударами, намагаються розібрати, приносять додому, у двір, до школи. Тому так важливо пояснити учням наслідки подібних дій, навчити правилам поведінки у таких ситуаціях.

У разі знаходження вибухонебезпечного пристрою ЗАБОРОНЕНО:

- наближатися до предмета;

- пересувати його або брати до рук;

- розряджати, кидати, вдаряти по ньому;

- розпалювати поряд багаття або кидати до нього предмет;

- приносити предмет додому, у табір, до школи.

Необхідно негайно повідомити міліцію або дорослих про знахідку!

Земля таїть багато небезпечних знахідок, на які можна натрапити під час прогулянок лісом, походів і стати їх жертвами, навіть, не підозрюючи про це. Ніхто не може гарантувати, що у землі під багаттям, розкладеним на лісовій галявині, немає снарядів часів війни.

Під час прогулянок в лісі або в туристичному поході:

1. ретельно вибирати місце для багаття. Воно повинно бути на достатній відстані від траншей і окопів, що залишилися з війни;

2. перед розведенням багаття в радіусі п'яти метрів перевірити ґрунт на наявність вибухонебезпечних предметів щупом (або обережно зняти лопатою верхній шар ґрунту, перекопати землю на глибину 40-50 см);

3. користуватися старими багаттями не завжди безпечно, адже там можуть виявитися підкинуті військові «трофеї» або такі, що не вибухнули;

4. у жодному випадку не підходити до знайдених багать, що горять (особливо вночі). В цьому багатті може виявитися предмет, що може вибухнути.

Практично всі вибухові речовини чутливі до механічних дій і нагрівання. Поводження з ними вимагає граничної уваги і обережності.

Слід пам’ятати, що розмінуванням, знешкодженням або знищенням вибухонебезпечних предметів займаються тільки підготовлені фахівці-сапери, допущені до цього виду робіт.

Однією з серйозних загроз сучасного суспільства є тероризм. Майже щоденно здійснюються терористичні акти, унаслідок яких гинуть люди. Більшість цих злочинів здійснюються з використанням вибухових пристроїв. Нерідко це саморобні, нестандартні пристрої, що їх складно виявити, знешкодити або ліквідувати. Злочинці зазвичай поміщають їх в звичайні портфелі, сумки, банки, пакунки і потім залишають у багатолюдних місцях. У такому разі важко відрізнити сумку з вибухівкою від такої ж сумки, залишеної забудькуватим пасажиром у громадському транспорті. Часто такі міни-пастки мають досить привабливий вигляд. Відомі випадки застосування їх у авторучках, мобільних телефонах, гаманцях, дитячих іграшках.

Тому бездоглядні предмети в транспорті, кінотеатрі, магазині, на вокзалі тощо вимагають особливої уваги.

Є декілька ознак, що дозволяють припустити, що маємо справу з вибуховим пристроєм. Слід звертати увагу на:

- припарковані біля будівель автомашини, власник яких невідомий або державні номери якої не знайомі мешканцям, а також коли автомобіль давно непорушно припаркований;

- наявність у знайденому механізмі антени або приєднаних до нього дротів;

- звуки, що лунають від предмету (цокання годинника, сигнали через певний проміжок часу), мигтіння індикаторної лампочки;

- наявність джерел живлення на механізмі або поряд з ним (батарейки, акумулятори тощо);

- наявність розтяжки дротів або дротів, що тягнуться від механізму на велику відстань.

Якщо знайдений предмет видається підозрілим, потрібно повідомити про нього працівників міліції чи ДСНС.

Якщо знайдено забуту річ у громадському транспорті, доречно опитати людей, які знаходяться поряд. Бажано встановити, кому річ належить або хто міг її залишити. Якщо господаря встановити не вдається, потрібно негайно повідомити про знахідку водія (кондуктора).

У разі знаходження підозрілого предмета у під'їзді будинку, потрібно опитати сусідів, можливо, він належить їм. У разі неможливості встановити власника — негайно повідомити про знахідку до найближчого відділення міліції, до військкомату, органів місцевого самоврядування, підрозділу ДСНС за телефоном «101».

Якщо підозрілий предмет знайдено в установі, потрібно негайно повідомити про знахідку адміністрацію.

У разі знаходженні вибухонебезпечного пристрою:

1. Негайно повідомити чергові служби органів внутрішніх справ, цивільного захисту;

2. Не підходити до предмету, не торкатися і не пересувати його, не допускати до знахідки інших людей;

3. Припинити всі види робіт в районі виявлення вибухонебезпечного предмету.

4. Не користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух).

5. Дочекатися прибуття фахівців; вказати місце знахідки та повідомити час її виявлення.

У випадку, коли в будинку знайдено вибуховий пристрій й здійснюється евакуація:

- одягніть одяг з довгими рукавами, щільні брюки і взуття на товстій підошві (це може захистити від осколків скла);

- візьміть документи (паспорт, свідоцтво про народження дітей тощо), гроші;

- під час евакуації слідуйте маршрутом, вказаним органами, що проводять евакуацію. Не намагайтеся скоротити шлях, тому що деякі райони або зони можуть бути закриті для пересування;

- тримайтеся подалі від обірваних ліній енергопостачання.

Якщо будинок (квартира) опинилися поблизу епіцентру вибуху:

- обережно обійдіть всі приміщення, щоб перевірити чи немає витоків води, газу, спалахів і т.п. У темряві в жодному випадку не запалюйте сірника або свічки - користуйтеся ліхтариком;

- негайно вимкніть всі електроприлади, перекрийте газ, воду;

- з безпечного місця зателефонуйте рідним та близьким і стисло повідомте про своє місцезнаходження, самопочуття;

- перевірте, чи потребують допомоги сусіди.

Опинившись поблизу вибуху, стримайте свою цікавість і не намагайтеся наблизитись до епіцентру, щоб розгледіти або допомогти рятівникам. Найкраще, що можна зробити – залишити небезпечне місце. До того ж, варто знати, що зловмисники часто встановлюють вибухові пристрої парами, щоб, через деякий час після вибуху першої з них, пролунав другий вибух. Зловмисники розраховують на те, що після першого вибуху на його місці зберуться люди, у тому числі й представники силових структур, і при повторному вибуху жертв буде набагато більше.

Отож:

- не слід робити самостійно жодних маніпуляцій із знахідками або підозрілими предметами, що можуть виявитися вибуховими пристроями;

- виявивши річ без господаря, треба звернутися до працівника міліції або іншого посадовця; не можна торкатися знахідки;

- не користуйтеся мобільним та радіозв’язком поблизу підозрілої знахідки.

Для поштової кореспонденції з пластиковою міною характерна надмірна товщина, пружність, вага не менше 50 г і ретельна упаковка. На конверті можуть бути різні плями, проколи, можливий специфічний запах. Повинно насторожити настирне бажання вручити лист неодмінно в руки адресата і надписи на кшалт: «розкрити тільки особисто», «особисто в руки», «секретно» і т.п. Підозрілий лист не можна відкривати, згинати, нагрівати або опускати у воду.

*****************************************************************************************
****************************************************

Пам’ятка для учнів та батьків

«Обережно КІР!»

Кір залишається однією з найбільш розповсюджених крапельних інфекцій. З початку року в Україні у 6-ти регіонах спостерігається зростання показників захворюваності на кір, а саме: в Івано-Франківській, Одеській, Львівській, Чернівецькій, Дніпропетровській та Кіровоградській областях.

Кір – одне з найпоширеніших надзвичайно заразних інфекційних захворювань, що передається повітряно-крапельним шляхом, характеризується запаленням слизових оболонок дихальних шляхів, очей, висипом на тілі, загальною інтоксикацією.

Кір зустрічається не тільки у дітей, але і у дорослих, причому в останніх перебігає, як правило, важче.

Збудник кору — вірус, нестійкий у навколишньому середовищі, має високий рівень контагіозності. Це означає, що людина, яка не має імунітету проти кору, при контакті з вірусом підхоплює цю інфекцію. Джерелом інфекції є хворий на кір. Найбільша заразність спостерігається в початковому періоді та в перші дні висипання.

Найчастішими ускладненнями під час кору є: отит (запалення вуха); пневмонія; енцефаліт (запалення мозку); ентероколіти; міокардит, перикардит; дефіцит вітаміну А, аж до розвитку сліпоти; тромбоцитопенічна пурпура; безжовтяничний гепатит.

Діти раннього віку, що не були вакциновані та вагітні жінки піддаються найвищому ризику захворювання на кір та розвитку ускладнень, включаючи смертельний результат.

Слід усвідомити, що вирішальним, доступним і найбільш ефективним методом захисту проти кору є вакцинація.

На даний час лікувально-профілактичні заклади Київської області забезпечені достатньою кількістю вакцини проти кору для проведення планових профілактичних щеплень.

Щеплення проти кору проводяться планово у віці 1 рік (вакцинація) і повторно – у віці 6 років (ревакцинація) та за епідемічними показами. Якщо ж із якихось причин дитина не отримала щеплення, вакцинуватися можуть – в будь-якій амбулаторії, будь-якого дня – усі діти віком від 1 до 18 років.

Пам’ятаймо, щеплення рятує життя, адже лише вакцинація може захистити від смертельних наслідків інфекційних захворювань, інших ефективних способів захисту не існує.

*****************************************************************************************
****************************************************

Пам'ятка «Безпечні зимові канікули»

Розпочинаються зимові канікули — пора відпочинку, свят та розваг. Але для того, щоб канікули були веселими й корисними, необхідно пам 'ятати про безпечну поведінку

Правила поведінки на водоймах, вкритих кригою.

  • Не можна з'їжджати на лижах із крутого берега на кригу: у разі різкого
    навантаження він може провалитися.
  • Категорично забороняється дітям грати на тонкій кризі.
  • Небезпечно бути біля берегів, де найчастіше виникають промоїни,
    тріщини й розриви льоду.
  • На льоду краще мати при собі знаряддя безпеки (лижі, мотузку,
    палицю).
  • Обходь місця, вкриті товстим шаром снігу: під снігом лід завжди
    тонший; тонкий лід і там, де розливаються джерела, де швидка течія або струмок впадає в річку.
  • Переходь річку тільки у встановлених місцях, товщина льоду має бути
    не менше за 15—20 см.
  • Катайся на ковзанах лише в перевірених та обладнаних для цього
    місцях.
  • Якщо лід почав тріщати та з'явилися характерні тріщини, негайно
    повертайся на берег. Не біжи, відходь повільно, не відриваючи ніг від льоду.

Обережно: бурульки!

  • Нестійкі погодні умови — відлига вдень і заморозки вночі — сприяють
    активному утворенню бурульок на покрівлях споруд (особливо старих будинків із

    похилим дахом) та великих деревах.
  • Будь особливо уважним, проходячи біля будинків або високих дерев.
    Спершу впевнись у відсутності загрози падіння льодових наростів.
  • Якщо це можливо, тримайся на відстані від будинків та інших споруд,
    обираючи найбільш безпечний маршрут руху.
  • У жодному разі не заходь за спеціальні огорожі поблизу будинків або
    дерев.

Правила поведінки під час ожеледиці

  • Ходи не поспішаючи, ноги злегка розслаб у колінах, ступай на всю підошву. Руки мають бути вільні. Пам'ятай, що поспіх збільшує небезпеку під час
  • Падай із мінімальною шкодою для свого здоров'я. Відразу присядь,
    щоб знизити висоту. У момент падіння зберись, напруж м'язи, а доторкнувшись до

    землі, обов'язково перекотися — удар, спрямований на тебе, зменшиться.
  • Не тримай руки в кишенях: це збільшує можливість не тільки падіння,
    а й важких травм, особливо переломів.
  • Обходь люки: як правило, вони покриті льодом. Крім того, люки
    можуть бути погано закріплені, що збільшує ризик травмування.
  • Ідучи тротуаром, не проходь близько до проїжджої частини дороги. Це
    небезпечно, адже є ризик підковзнутися і впасти по, колеса автомобіля, що

    проїжджає.
  • Не перебігай проїжджу частину дороги під час снігопаду та ожеледиці.
  • Пам'ятай, що через ожеледицю значно збільшаться відстань гальмівного шляху.
  • Якщо ти впадеш і через деякий час відчуєш біль у голові й суглобах,
    нудоту - терміново звернися до лікаря.
  • У разі порушення рівноваги швидко присядь — це найбільш реальний шанс утриматися на ногах.

*****************************************************************************************

****************************************************

З 06  по 10 листопада 2017 року в 5-9 класах учителем основ здоровя Губою В. В. було проведено урок на тему «Я обираю здорові звички».

 Мета уроку – продемонструвати школярам, що здоровий спосіб життя – це просто і важливо, а багатьох захворювань можна уникнути завдяки правильному харчуванню, фізичній активності, уникненню шкідливих звичок (відмові від вживання тютюну і алкоголю).

 З інформаційної брошури «Дитяча тарілка здорового харчування» учні дізналися, що найбільше займають місце у раціоні овочі та фрукти.

У грі-обговоренні «Рух-це здоровя»  зясували, що щоденну рухову активність можна проявляти і вдома, і у школі, і поза школою, а також у дорозі. І вона має становити не менше 60 хвилин на день.

 

Тест «Що ти знаєш про здоровя» перевірив знання принципів здорового способу життя.

У міні-дискусії на тему «Що впливає на наше здоровя» обговорили причини, через які люди у сучасному світі хворіють.

Після перегляду відеорецептів  «Мій корисний сніданок» Євгена Клопотенка разом з дітьми обговорили , що вони їдять на сніданок, проаналізували, чи їжа корисна і як можна покращити щоденний раціон відповідно до рекомендацій у відео.

У підсумках уроку проговорили ключові принципи здорового харчування та способу життя.

Домашнім завданням було створити меню здорового харчування, зробити відеорецепт улюбленої страви та написати ессе або скласти кросворд на тему «Бути здоровим – бути щасливим»

Інформація ДНЗ
Форма входу
Пошук
Календар
«  Декабрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Хостинг від uCoz